Livrare și transport

Produsele sunt livrate prin serviciul de curierat Urgent Cargus în zona de acoperire din România. În regiunile unde Urgent Cargus nu are acoperire, livrarea se efectuează printr-un alt curier rapid, prin Posta Romana sau prin curierul ales de Client, la cererea acestuia.

Comanzi produsele și bifezi metoda de livrare dorită

Primești pe e-mail confirmarea comenzii, cu toate detaliile

Îți livrăm comanda direct la ușa ta, oriunde în țară

Poți opta pentru ridicarea produselor din depozitul nostru

Livrare standard 24/72 ore

Cost livrare

Pentru comenzi cu valoare mai mică de 600 lei

32 lei

Pentru comenzi cu valoare între 600 lei și 1200 lei

27 lei

Pentru comenzi cu valoare mai mare de 1200 lei

Gratuit

Livrare a doua zi până la ora 10:00

Cost livrare

Pentru comenzi cu valoare mai mică de 600 lei

72 lei

Pentru comenzi cu valoare între 600 lei și 1200 lei

64 lei

Pentru comenzi cu valoare mai mare de 1200 lei

40 lei

În intervalul 15 iulie - 15 septembrie, se recomandă ca livrarea să fie efectuată a doua zi dimineața, pentru a menține calitatea ciocolatei la un nivel înalt.

Costul livrării

Costurile livrării se raportează la un colet de 2 kg (pentru fiecare kg suplimentar se adaugă 1,9 lei), pentru localitățile principale în care Urgent Cargus face livrări fără costuri suplimentare.

Pentru localitățile aflate în afara acestor zone acoperite de Urgent Cargus se plătește suplimentar o taxă în funcție de numărul de kilometri dus-întors de la localitatea principală. Clienții vor fi informați la momentul confirmării comenzii despre acest cost suplimentar.

Pentru comenzi cu valoare mai mare de 1200 lei, în cazul livrării standard, costurile de transport sunt suportate de CHOCOLOGRAPHY SRL, în localitățile principale în care Urgent Cargus face livrări fără costuri suplimentare.

Pentru localitățile aflate în afara acestor zone acoperite de Urgent Cargus se plătește suplimentar o taxă în funcție de numărul de kilometri dus-întors de la localitatea principală. Clienții vor fi informați la momentul confirmării comenzii despre acest cost suplimentar.

Pentru orice taxă percepută în plus vă puteți adresa imediat la adresa office@kuky-s.ro.

Pentru livrările din afara teritoriului României

Pentru Europa, cu titlu inclusiv, este folosită firma de curierat DPD. Costurile livrării depind de la țară la țară, din acest motiv veți fi anunțați telefonic sau pe WhatsApp de acest cost, rămânând la latitudinea dumneavoastră să acceptați sau nu acest cost. În cazul neacceptării acestuia, livrarea nu are loc și comanda se anulează.

Politica de returnare

Returnarea produselor cumpărate se poate face dacă comanda expediată a fost greșită (alte produse față de cele comandate) sau produsele au defecte de fabricație sau din timpul transportului (acest lucru se poate constata la primirea coletului).

Conform legislației în vigoare, orice persoană fizică poate returna un produs în termen de 10 zile de la recepționarea acestuia. Produsele care nu se pot returna sunt: produsele perisabile, produsele comandate special la furnizor și care nu fac parte din stocul curent al magazinului, produsele personalizate conform indicațiilor clientului, produsele asupra cărora s-a intervenit cu modificări sau care prezintă semne de uzură și/sau folosire și care nu mai pot fi recomercializate ca produse noi.

Pentru returnarea unui produs este necesară completarea unei Cereri de Returnare ce va fi expediată pe mail la office@kuky-s.ro, unde se vor detalia motivele pentru care se solicită returnarea bunurilor și opțiunea aleasă pentru suma plătită înaintea livrării, respectiv înlocuirea produsului cu altul sau returnarea sumei plătite, după care vă vom contacta pentru a vă comunica dacă această procedură este sau nu acceptată. Produsele returnate trebuie să fie nefolosite, cu ambalajul original și cu toate accesoriile aferente complete. Dacă un produs returnat nu mai poate fi vândut ca nou, ne rezervăm dreptul de a refuza cererea de returnare. Suma se va returna în maximum 30 de zile de la primirea produsului înapoi de la client. Returnarea produsului se va face prin același tip de transport prin care a fost livrat clientului și pe cheltuiala clientului.

Pentru clienții care au efectuat comenzi și care nu le-au recepționat din motive personale fără să ne comunice în timp util, ne rezervăm dreptul de a nu mai efectua livrări către aceștia decât cu plata în prealabil a comenzii efectuate.

Ai nevoie de ajutor?